26 Απρ 2013

decoupage σε καμβα

Καλή αρχή !!!




Να' μαι κι εγώ!!!Πρώτη ανάρτηση στο blogoσπιτάκι που έφτιαξα για να μοιραστώ μαζί σας τις πρώτες μου προσπάθειες στο χώρο του decoupage και των κατασκευών γενικά.....Μαθαίνω φτιάχνοντας οπότε σας παρακαλώ να είσαστε αρκετά επιεικής με τα σχόλια σας...χιχιχι....Αστειεύομαι φυσικά γιατί σαν πρωτάκι που είμαι θα χαρώ να δεχτώ κάθε σχόλιο αλλά και βοήθεια απο εσάς.Ξεκινάω λοιπόν με τις πρώτες μου κατασκευές......
Καλή αρχή και εύχομαι να είναι το ξεκίνημα μιας όμορφης παρέας.......



Η πρώτη μου κατασκευή ηταν αυτό το καδράκι για το δωμάτιο του μικρού μου!!!Το έχω φτιάξει με τη μέθοδο της χαρτοπετσέτας,επάνω σε μικρό τελάρο καμβά με ακρυλικά χρώματα.Ξέρω ξέρω έχει ατέλειες αλλά εγώ το αγαπώ...χιχιχιχι !!!


Και συνεχίζω με το βατραχάκι που ξαπλώνει ανέμελο (αχ!!τι καλά) πάλι για το δωμάτιο του Κωνσταντίνου μου.



Κι αυτό είναι το τελευταίο μου καδράκι σε καμβά όπως και τα προηγούμενα....Αυτά για την ώρα,ελπίζω να μη σας κούρασα....Καλό μεσημέρι να έχουμε,θα τα ξαναπούμε σύντομα.Φιλιά πολλά!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου